search
in
Welcome to Cranberries.com Sign in | Join | Help

When we were young

Last post 13 Sep 2007, 4:38 AM by Luca. 6 replies.
Sort Posts: Previous Next
  • When we were young

4030

23 Aug 2007, 4:32 AM

I like the song, but I think Dolores breath too much when she sings when we were young!!! right?

and that is not cool, but the chorus are awesome!!!!

"there is nothing to fear for, you`re afraid of me"
    "The butterfly" by Dolores
  • Re: When we were young

4040 in reply to 4030

23 Aug 2007, 8:06 PM

Aha,

Dude at least she is breathing.. I mean, are you a muscian and do you sing whilst playing? It's not as easy as said, synching up your playing with singing that is. I think she did an exceptional job on the song! 

But maybe your right, I guess they could have gotten rid of the natural sounds while mastering or something?! t he hee 

Sparkle and don't forget to
    Rock On Out With Your Badself?! xx PiXie xx

4224 in reply to 4030

07 Sep 2007, 2:41 PM

Jarle:
    I like the song, but I think Dolores breath too much when she sings when we were young!!!

Big SmileBig SmileBig Smile Fans are really becoming very demanding nowadays!  Now they're even requiring their favourite singers not to breathe anymore!

Thank God she doesn't forget to breathe while singing, so she can always get the amount of oxygen she needs to stay alive and let us hear her voice! Big Smile

4296 in reply to 4224

12 Sep 2007, 6:56 AM

Oh my God...

do u really think that this breathing thing is annoying...

==> 1. It's sounds great...it's something Dolores wanted to put in the song..(notice that she performed some others requiring songs without breathin that much baby..)

==> 2. You said, yourself, that the chorus is great..Don't u think that the chorus is more difficult...

Finally, I agree with u LUCA...thank god she doesn't forget to breathe while singing... 

4307 in reply to 4296

12 Sep 2007, 2:10 PM

Salut, fan tunisien (ou devrais-je dire tunisienne ? Pardonne-moi, mais je ne sais pas du tout si Moradov est un nom masculin ou féminin) des Cranberries !

Dans ce forum il y a tellement peu de gens qui écrivent de l'Afrique ! C'est dommage, n'est-ce pas ?

4311 in reply to 4307

12 Sep 2007, 2:40 PM

Ben Luca, Moradov c'est un nom Masculin en référence à mon vrai nom Mourad (j'aime la terminaison des russes)...

j pense aussi que peu de gens ecrivent de l'Afrique..mais si j peut etre un représentant..ca serait cool..

Vous parlez des gens qui ecrivent de partout (chili, china...)..je pense que la Tunisie constitue aussi un pays assez loin (pas sur le plan géographique mais culturel)...NON????????

4321 in reply to 4311

13 Sep 2007, 4:38 AM

Moradov:
    Vous parlez des gens qui écrivent de partout (chili, china...)..je pense que la Tunisie constitue aussi un pays assez loin (pas sur le plan géographique mais culturel)...NON????????

Je ne sais pas, Mourad, je n'ai jamais été dans ton pays et par conséquent je ne peux pas dire s'il est "loin" sur le plan culturel. À vrai dire, je n'ai jamais été en Afrique, pas seulement en Tunisie. En tout cas, chaque pays a sa culture, donc je suppose que ton pays aussi ait la sienne, ce qui ne veut pas nécessairement dire qu'il soit plus loin ou plus proche.

Probablement, peu de gens écrivent de l'Afrique parce que les Cranberries sont moins connus en Afrique que dans d'autres parties du monde et parce que les Africains ne passent pas trop d'heures devant un ordinateur comme moi, ce qui n'est pas nécessairement un mal ! Big Smile

View as RSS news feed in XML